Nak Jadi Rakan FB Saya Taip "Kadi Kluang" atau klik bawah ni..

Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

16 Disember 2009

Pelacur 'Ayam Pencen'



Petang tadi saya baru selesai operasi di tempat hotel-hotel pelacur sekitar Kluang. Hasil pemeriksaan, tiada tangkapan kerana tiada pelanggan Islam. Mungkin sebab tengah bulan, belum gaji, jadi tak ramai sangatlah pengunjung. Pelacurnya semua bukan Islam umur 40 tahun ke atas. Hotel ni buka mula 9 pagi hingga 7.30 malam.

Amoi 40-an, kulit putih gebu, berat dlm  80kg, RM40 saja.
Hari ni dah dapat 10 pelanggan




Umur sudah 45 tahun, asal Sarawak, muka macam makcik-makcik




Minaci, kulit gelap, mungkin Bangla minat dia kot

kondom

Amoi, buku catatan pelanggan. Hari ini sudah 10 orang. Seorang RM40,
ada juga RM30 kalau pelanggan tetap


Hotel ini buruk dan kotor,tapi pelanggan tetap ada

Nak beri amaran kepada semua orang Islam....Serbuan akan dilakukan pada bila-bila masa. Tindakan tegas akan diambil.

7 ulasan:

  1. Salam Bang KHALIL..

    hmmmm ada buku catatan? Wahhh maknanya dia tetap cuba menjadikan bidang kerja dia seprofesional bidang lain..

    BalasPadam
  2. ade buku catatan tu sudah maju.....mybe pelacur2 tu nak bandingkan tahap kerja dia samada meningkat atauun x melalui keuntungan yg dia dapat....maklumlah...biasanya ayam pencen ni makin lama berkhidmat makin murah harganya...mungkin mereka xnak dianggap mereka murahan dengan memperbaiki cara melayan pelanggan...ish2.....ada lagi manusia mcm nih ye....

    BalasPadam
  3. saya membesar di Kluang ari umur 8 tahun hingga sekarang cuma sudah belajar dan bekerja di kuala lumpur selepas SPM. balik kluang rutin setiap bulan. tak sangka pula ada kes2 mcm ni di kluang sebab saya rasa peaceful je ke mana - mana di kluang. bila baca blog ni.. saya rasa "eh.. teruk betul dah kluang ni". mudah2an dengan serbuan yg kerap mereka tidak berani lagi.

    BalasPadam
  4. Maybe dia guna buku catatan untuk untuk memudahkan dia membuat budget bulanan berdasarkan pendapatan yang dia dapat...ermmm...80kg pun ada yg nak....?

    BalasPadam
  5. ADA LELAKI YANG TAK PANDAI NGORAT @ MALAS, TU YANG LANGGAN PELACUR...

    BalasPadam

Dipersilakan komen.