Nak Jadi Rakan FB Saya Taip "Kadi Kluang" atau klik bawah ni..

Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

17 Mac 2010

Suami Jangan Main-main Dengan Talak

Hari ni ada satu kes, lelaki umur 20-an dan isterinya 20-an juga. Pasangan ini hadir untuk mengesahkan perkataan yang telah ditulis melalui sms iaitu.

Perkataan suami itu lebih kurang begini:

"kalau tak jawab telefon, jatuh talak".  Selepas hantar sms, lelaki ini telefon isterinya, isteri tak jawab. Kemudian barulah rasa talak dah jatuh maka mengadu ke pejabat Agama. Saya minta kes ini dirujuk ke Mahkamah Syariah.

5 ulasan:

  1. perkara macam ni pon dorang buat men ke?
    nyusahkan diri sendiri je..padam muke..

    BalasPadam
  2. aii... akal pendek tul , sang suami ni ya

    BalasPadam
  3. knpla pasangan2 muda nie tak berfikir panjang sebelum buat sesuatu?

    BalasPadam
  4. masa merisik, meminang dulu pun pakai sms gak kot?:-p
    tak gentleman la lelaki camni. kalu dah tak mau....pulangkan bekas isteri ke pangkuan keluarganya elok2 sebagaimana sewaktu proses hingga bernikah dulu. ini contoh salahguna teknologi:-(

    BalasPadam

Dipersilakan komen.