Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

25 April 2010

Duda Khalwat Janda Rumah Cina

Beberapa hari lepas, penguatkuasa JAIJ Kluang telah menahan satu pasangan di dalam sebuah rumah orang Cina lebih kurang 12.00 tengah malam. Waktu pintu diketuk, dibuka oleh seorang lelaki Cina, kemudian penguatkuasa memeriksa salah sebuah bilik yang terkunci dari dalam. Didapati satu pasangan yang belum bernikah di dalam bilik ini dan ditahan penguatkuasa. Lelaki berstatus duda manakala perempuan janda.Pemeriksaan dilakukan selepas mendapat aduan dari orang awam.

Lelaki ini seorang kakitangan kerajaan di Kluang manakala perempuan tidak bekerja. Umur kedua-dua mereka adalah lewat 30-an. Mereka melakukan perbuatan ini di rumah orang Cina untuk mengelakkan kegiatan mereka dikesan penguatkuasa.

6 ulasan:

  1. hmm..malunye dgn org cina tersebut.mrk ni mencemarkan imej org islam la..

    BalasPadam
  2. padn muka kn???Tuhan tu maha berkuasa

    BalasPadam
  3. ada jugak cam ni ya..
    macam2 taktik diorang guna, ya

    BalasPadam
  4. allah maha berkuasa. sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke bawah gak

    BalasPadam
  5. tgu lah naik dewan bicara...
    ms 2 br tau nak malu....

    BalasPadam
  6. mcm ni punya org pun ada?

    BalasPadam

Dipersilakan komen.