Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

26 April 2010

Lelaki 33 Tahun, Nikah Perempuan 50-an

Dah jodoh tak ke mana, kita merancang, tapi Allah tentukan jodoh seseorang. Baru-baru ni ada lelaki bujang 33 tahun, nikah dengan perempuan ibu tunggal umur 50-an.

Wah Wah.....Ini barulah ikut sunnah Nabi namanya.

7 ulasan:

  1. inilah yang dinamakan jodoh

    BalasPadam
  2. dah nama pun jodoh..yg lebih penting saling memahami dan bahagia..zaman ni da bnyk lelaki bujang berkahwin dgn wanita yg lebih berusia..semoga berbahagia kepada mereka (dan saya..)hehehe...

    BalasPadam
  3. Ya... moga jodoh berkekalan dan rumahtangga mekar mewangi. Zuriat bukan jaminan segalanya. Jika sudi menerima seadanya, nikmatilah kehidupan bersama penuh kesyukuran...

    BalasPadam
  4. Semoga berpanjangan jodoh mereka ke akhir hayat...

    BalasPadam
  5. Amin...harap2 begitu lah..tapi penah ada kes tempat saya, jadi..laki 22tahun kawen janda umur 48tahun, kes nak tanah bendang...

    BalasPadam
  6. setuju....semua tu berdasarkan ketulusan dan keikhlasan hati....macam siti khadijah dan Muhammad

    BalasPadam

Dipersilakan komen.