Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

17 Mei 2010

Bangla Khalwat dengan Janda Melayu Bergetah

Malam tadi, seorang janda berumur 49 tahun ditahan di rumahnya dengan seorang lelaki Bangla di sebuah taman di Simpang Renggam. Lelaki Bangla berumur awal 30-an datang ke rumah perempuan sebelah malam dengan memakai kain pelekat dan tshirt tanpa seluar dalam. Lelaki ini tinggal selang beberapa rumah dengan rumah wanita ini.

Waktu tangkapan lebih kurang 12.00 malam, anak lelaki kepada janda ini ada di dalam rumah ini iaitu di sebuah bilik lain. Anaknya tidak sedar akan kehadiran 'lembaga hitam' di rumahnya. Selepas ditangkap, barulah anak lelakinya mengetahui kehadiran Bangla ini dan anaknya cuba menyerang dan membelasah Bangla ini. Bagaimanapun, penguatkuasa berjaya menghalang anaknya dari 'meroticanaikan'  Bangla ini.

Kalau nak fikirkan, buat apa nak belasah. Mak dia yang 'kekeringkontangan' juga yang jemput Bangla datang rumah, bukannya Bangla ni saja-saja datang. Dia tetamu istimewa emak dia. Kedua-duanya ditahan di atas kesalahan khalwat yang boleh didenda sehingga RM 3,000 atau 2 tahun penjara atau kedua-duanya sekali.

(banyak lagi cerita menarik di muka hadapan sila klik )

5 ulasan:

  1. Kesian kat nasib para ibu-ibu tunggal ni. Hmmm..

    BalasPadam
  2. Salam Ustaz,

    saya tertarik dengan istilah 'kekeringkontangan',
    unik & mendalam maksudnya ibarat ketika krisis air tempohari...haha

    BalasPadam
  3. hehe..mau x budak tu nk belasah Bangla tuh, dia xmau berbapak kan 'lembaga hitam'...hehehe

    BalasPadam
  4. itupsal diharusskan poligami..kasihannn

    BalasPadam
  5. huhuhuhuhu tu ada lah godaan syaitan,bkn otai je kekontangan,tp botai juak kekeringan,dgn bangla lak tu,huuhuhuhu harus dah,,,,,,,

    BalasPadam

Dipersilakan komen.