Nak Jadi Rakan FB Saya Taip "Kadi Kluang" atau klik bawah ni..

Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

28 September 2010

Pembaca Blog Saya Naik Hangin, Sabar! Sabar! Sabar!

ni yang aku hangen nak baca ni. ~masih wujudkah lelaki yang setia?~

"suami bercinta dengan kekasih lama di facebook, isteri sedih sangat" tengok tajuk je dah seram sejuk dah.. lepas baca, terus emo.. iiee, siap boleh jumpa2 lagi tu. huh! ni lah yang aku jumpe kat blog, BLOG PERIBADI USTAZ MOHD KHALIL

Nape aku emo? Sebab aku teringat kat sorang kawan aku.. lebih kurang macam ni jugak kes nya.. sampai nangis dia cite kat aku.. ntah macammana aku sedih sangat dengar dia cite, aku pu nangis sekali masa tu..

Lepas dua hampir setengah tahun dia tak bercerita, tiba2 ak tergerak hati lagi nak tanya pasal hubungannya. (bukan busy body ye).. dan jawapannya... suaminya tak pernah berubah.. yang ada hanya taubat tipu dan janji kososng.. ahhh.. sedihnya....!

Sekarang dah nak dekat 6 bulan jugak tak dengar cerita dia.. hemmm.. moga dia berpeluang merasa bahagia..
~~masih wujudkah lelaki yang setia?~~
 
Nak tahu lanjut, Hentam Kat Sini
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dipersilakan komen.