Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

01 November 2010

Anak Suka Bapa Kawin Lagi Satu ? Dapat Mak Muda

Seorang lelaki umur 50-an, ada isteri dan mempunyai 5 orang anak. Anak dia ramai dah bekerja yang sekolah pun dah dewasa. Nak kawin dengan seorang wanita, janda 30-an, anak satu. Lelaki kerja kampung iaitu berkebun.

Bila saya tanya bagaimana dengan isteri dia, terima ke tak. Dia kata biasa ler isteri macam terpaksa terima hakikat bermadu. Kemudian bila ditanya bagaimana penerimaan anak-anak bila bapa kawin lagi satu, dia jawab.

"Anak saya suka saja. Suka dapat mak muda".

Jawab lelaki ni selamba saja.

1 ulasan:

  1. "Anak saya suka saja. Suka dapat mak muda"....

    betoi & ikhlas ke jawapan lelaki tu.. ?
    bagaikan dah dirancanakan je...

    tq..

    BalasPadam

Dipersilakan komen.