Nak Jadi Rakan FB Saya Taip "Kadi Kluang" atau klik bawah ni..

Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

12 Disember 2010

Remaja Melayu Berpelukan dan Beromen di Pantai Cherating


Sekarang saya kat Pantai Cherating, Kuantan. Berhenti saja kereta, sepasang remaja Melayu kedua-duanya berbaju tshirt putih sedang duduk di kerusi mengadap laut sambil berpelukan. Saya ambil gambar dari dalam kereta, gambar dari belakang dia, tak nampak muka. Dia sikit pun tak perasaan, tak hirau orang sekeliling. Cuma saya terlupa bawa kable hp, tak dapatlah nak masukkan kat blog ni.

Tak jauh dengan dia tu ada satu keluarga sedang makan tengahari makan bekal yang dibawa dari rumah. Tak malu betul dia  tu, tak hormat orang lebih tua dan anak-anak yang masih kecil. Geram juga saya dibuatnya.

(Cherating, 1.55 ptg, 12 Dis10)

3 ulasan:

  1. Sekiranya kita mmpy kekuatan... tak salah menegur kan ustaz

    BalasPadam
  2. Memang sakit hati.. inilah golongan nanti bila dah terlanjur lepas tu tambah dosa lagi dengan buang bayi pulak.. silap hari bulan dibuang ke tong sampah dan dimakan haiwan..

    Masyarakat tak boleh ambil tindakan ke Ustaz? kadangkala bila ditegur dia buat tak tau je.. rasa nak melempang pun ada..

    BalasPadam
  3. Gambar yg diambil tu snap dari belakang...posting ajer kat sini Tuan Kadi...bukan niat mengaibkan. Memang mrk spesis tiada keaiban

    BalasPadam

Dipersilakan komen.