Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

08 Januari 2011

Keputusan Nombor Ekor Bocor, Ketepatan 95 Persen

Mungkin ramai pengguna telefon hari ni dapat sms dari nombor pengirimnya XXXXX, entah siapalah hantar ni. Mesej dia berbunyi,

"Dapatkan nombor bocor daripada sifu hebat cabutan nombor ekor hari ini. ketepatan mencapai 95 peratus. Tak rugi cuba. Hantar ke ON WIN ke nombor XXXX. Pendaftaran percuma."

Entah apa-apalah...

10 ulasan:

  1. Dah la berjudi ter haram.Dia bantai hasut orang pulok.Molek amat la ter.Ceroh mase depan.

    BalasPadam
  2. Jangan mudah terperdaya dengan muslihat Thai sifu dan semuanya adalah tipu belaka....kiranya benar,mengapa tidak mereka saja yang beli nbor ekor serta menjadi kaya raya?Dah ramai orang yang terkena dan beribu wang dah habis kerana termakan pujuk cakap sifu...akhirnya sendiri yang susah...fikir-fikir la sendiri....!

    BalasPadam
  3. tak tau nak kata apa? kadang2 aku pun main juga..

    BalasPadam
  4. Semua orang beli nombor ekor. Nombor terang,nombor gelap.... Kalau menang memang dapat duit free....
    Tak menang dapat ekor sahaja.....

    BalasPadam
  5. biasa la tu.klau kne bolh jga byar hutg

    BalasPadam
  6. Mmg btl.lau bg no tepat xpe.

    BalasPadam
  7. sesunggoh nya diatas dunia ini terletaknya berbagai bagai untuk kau ke neraka atau kesurga iman dan amalan lah yg menentukan segalagalanya kalau iman kau tidak bulat kepada allah sesaorang itu tidak dapat bezakan antara dosa dan pahala kata allah dalam firman nya sama saja bagi mereka sama ada dibagi peringatan atau tidak.

    BalasPadam
  8. Jangan la mudah terpedaya dengan kata-kata atau cakap sifu thai..semuanya bohong belaka..kawan saya sendiri dah terkena dan beliau dah rugi rm13 ribu lebih dan nombor yg diberi tidak keluar..kawan saya amat menyesal mencubanya..sebenarnya niat kawan saya bila kena nbor ekor nak langsaikan semua hutang dengan pihak bank tapi apa yang berlaku disebaliknya...bertambah hutang lagi..hidupnya sekarang bertambah susah...yang senang adalah sifu thai yang tahu menipu untuk mendapatkan wang..oleh itu berwaspada la kepada pengemar 4ekor..jangan sesekali meminta tolong daripada sifu thai...mereka hanya mahukan wang ringgit anda tanpa memikirkan keadaan nasib anda...fikir-fikirkan la...

    BalasPadam
  9. Biasa lahhhhhhh dunia sekarang dunia duit masuk kubur pun pakai duit.. . .

    BalasPadam

Dipersilakan komen.