Nak Jadi Rakan FB Saya Taip "Kadi Kluang" atau klik bawah ni..

Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

25 Februari 2011

Bapa Mertua Tengking Bakal Menantu, Tak Serius Masa Akad Nikah



Seorang lelaki ni, masa nak akad nikah boleh gelak-gelak dan macam tak serius. Muka pulak senyum-senyum, entah kenapalah jadi begitu. Entah gabra, atau entah kelakar tengok muka kadi kot. Dah lah tu, lafaz nikah tak betul dan separuh jalan disebabkan terketawa. Kadi rilek saja sebab pegang tangan dia tu, macam ada kejutan eletrik.

"Jangan main-main, jawablah betul-betul !" Sergah bakal pak mertuanya yang juga wali dalam majlis itu.

Suasana di situ jadi senyap dan pengantin lelaki tersipu-sipu kena tengking bakal bapa mertuanya.

3 ulasan:

  1. buku temu ruas..lepas nih sah dia 'seram2 sejuk' ngan pak mertua..hehhehe

    BalasPadam
  2. hmm macam-macam kerenah bakal pengantin ni ye ustaz,ada yang sampai terketar-ketar pun ada

    BalasPadam
  3. dia nak hilangkan gabra tu.... hehe.. macam-macam...

    BalasPadam

Dipersilakan komen.