Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

07 Februari 2011

Pondan Tua Ditangkap Sedang Menggoda


Malam tadi, seorang pondan berusia 42 tahun ditangkap dalam satu operasi cegah maksiat di kawasan sekitar Flat Haji Manan, Kluang. Beliau bersama 4-5 orang dipercayai sedang menunggu pelanggan dengan berpakaian seksi meksi, menyerupai perempuan. Beberapa orang lagi berjaya melarikan diri sebaik menyedari kehadiran penguatkuasa.(Gambar hiasan saja)

3 ulasan:

  1. assalammualaikom...

    jaga2 tuan kadi saya pernah diludah oleh golongan yang dikatakan lembut nie gara2 cakap dia tak cantik jer...he..he

    BalasPadam
  2. @ Anakkhas.
    Mengapa anda berkata "dia" tak cantik? Patutlah muka anda kena ludah kerana itu kan menghina namanya? Nasib baik kena ludah! Tapi kalau kena ganyah di tengah jalan? Kan lagi malu? Pondan pondan ni memang suka ganyah menganyah. Saya pernah terjumpa mereka mencaci maki seorang makcik sehingga habis atas bawah termasok benda benda dalam kain makcik tadi di jerit jerit sekuat hati.Pulak tu kat pasar!Mak cik malang ini tidak melakukan apa apa,hanya merenong saja kearah pondan tadi,itu pon dah kena maki! Lain kali kalau jumpa pondan di tengah jalan, berikan saja salam kepada mereka bukan kah ini yang di ajarkan nabi kita s.a.w.? Lepas tu, buat lah secara selamba tanya nak kemana atau sebagai nya secara jujur dan jangan sekali tunjukkan cara tegoran " mengejek " nanti juga kena maki.

    BalasPadam
  3. rasa menyampah bila diberi salam, mereka kata kita perli dia tak belajar agama, walhal kita tegur secara baik dan iklas. tapi bila ditegur cantik atau nk ke mana nnt golongan ni perasan diva plak. walhal merekalah golongan yang dilaknat Allah. Ni bukan masalah kecelaruan identiti, tapi tak ada jati diri. sekian, wsalam.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.