Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

29 Mac 2011

Atuk 72 Tahun, Nikah Janda Bergetah 35 Tahun

Lelaki ini umur 72 tahun, kerja kebun sendiri, pernah tiga kali bernikah sebelum ini. Pernikahan pertama dikurniakan 6 anak, kemudian isterinya meninggal dunia. Perkahwinan kali kedua dikurniakan 2 anak kemudiannya bercerai. Pernikahan ketiga bercerai tapi tidak dikurniakan cahaya mata.

Sekarang, Tokki ini bernikah kali keempat dengan janda 35 tahun, anak seorang. Kira okeylah tu 72 dengan 35. Kalau umur isteri muda lagi pada tu pun tak apa, hehehe....
Selamat Pengantin Baru....

5 ulasan:

  1. Assalam Ustaz...

    Nie kira dah jodoh lah tu kan... tak apa janji pakcik tu berkemampuan tak apa...

    "SELAMAT PENGANTIN BARU" jugak buat pakcik tu..

    BalasPadam
  2. dah jodoh..Alhamdulillah barakallahulaka!

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum w.b.t Tuan,

    WEEEEEEEEEEEEEEEE!!!. Bestnya.

    -OrAng KampungKu DiSini-

    BalasPadam
  4. Orang lelaki ni umur 70 tahun pun masih ada nafsu, itu pasal ada yang jenis tak tahan iman - sanggup buat sumbang mahram - merogol anak/cucu, anak/cucu saudara, anak/cucu tiri dan lain2 lagi.

    Tak tahulah nak jadi apa...Gadis2 sekarang patut faham dengan senario sesetengah lelaki sekarang yang boleh membahayakan mereka....walaupun tinggal serumah / saudara terdekat....Mereka harus lebih pandai/tegas menjaga diri dan kelakuan....

    BalasPadam
  5. Wak ni umur baru 80 nak kawin dengan gadis 40 kebawah tapi belum jumpa lagi...belum ada jodoh...wak sabar je

    BalasPadam

Dipersilakan komen.