Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

Memuatkan ...

25 November 2012

Mau Kasi Saya 'Stim"

Saya ke kedai sukan nak cari dan beli getah ping pong, kayu dia saya bawak. Lepas pilih getah, saya minta taukey kedai Cina tu gam dan potongkan. Tapi dia tak potong terus, dia pegi tunjuk kayu pulak yang pelbagai jenis. Alamak... dalam hati saya, bukan saya nak beli kayu, nak beli getah jer.
 
Lepas dia susun kayu tu banyak-banyak depan saya, saya pun tengok satu-satu. Taukey tu pulak pegi buat kerja lain, dia layan pelanggan lain pulak. Saya nak cepat, jangan nanti kereta saya kena saman polis sudahlah.
 
"Taukey... kasi cepat sikit boleh ker ?". Kata saya.
 
"Haiyaaa.... gua tunjuk you itu kayu, mahu kasi u stim dulu". Kata taukey tu.
 
Hahahaaa... dia ingat boleh stim ker tengok itu kayu macam tu.

7 ulasan:

  1. Betul tuan, orang yang minat ping pong, tengok kayu pun dah stim, guna tibhar ke butterfly?

    BalasPadam
  2. 1hb turun DJ tak ustaz... nk gak tgk skill ustaz

    BalasPadam
  3. Insyaallah 2hb saya main di DJ Sport JB, acara individu. 1hb tak dapat, ada tugas.
    MustaqiMD... Saya pakai Butterfly Cyprus, penhold.

    BalasPadam
  4. Biasa g kedai sport mana ustaz... kulai ke
    Kalau sentosa pun banyak barang jugak... tp fulus kena lebat

    BalasPadam
  5. Biasa kulai. Atau kl pakai pos. Kekadang kedai2 biasa je.

    BalasPadam
  6. Dapat tgk ustaz main suku akhir...tahniah sbb kalah pun dgn naga Johor..

    BalasPadam
  7. Perlawanan suku akhir 2Nov 2012 itu tetap menjadi kenangan yang sukar dilupakan. Ramai ucap tahniah walaupun saya kalah 2-3. Tapi saya tetap terkilan kerana gagal pada set penentuan setelah saya mendahului 5-3 semasa bertukar gelanggang.... Saya akui lawan saya lebih hebat dan berhak menang. Cuma saya tak dapat sembunyikan rasa sedih saya.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.